lördag 29 oktober 2011

Tankestormar

Efter ett halvår i dvala verkar det faktiskt som att min gamla blogg, Tankestormar, försiktigt börjar vakna till liv igen. Även om det på ett vis känns bökigt att ha två bloggar, så är det samtidigt lättare att tillåta mig grotta ner mig bland grönsaker och recept här, och tvångsvårdslagstiftning och mänskliga rättigheter där. Tills vidare blir det  med andra parallell aktivietet på båda adresseran. Så händer det ingenting här i mina gröna rum, kan du ju alltid kika in där vettja! Kanske är det just där jag håller till för stunden.  

/ Thérèse

2 kommentarer:

Jajja sa...

Det gör ingenting! Du kan skriva 20 olika bloggar, jag skulle läsa dem alla med samma fängslande intresse ändå! Du är bäst!

Thérèse Eriksson sa...

Jajja: Naw, sötnos! Du gör mig generad!