torsdag 10 februari 2011

Flyttböcker

Och vi packar och rensar och sorterar och packar och rensar och sorterar och packar och i morse bröt vi mönstret genom att frosta av frysen! Just nu är det böcker som packas, rensas och sorteras och jag har en första kasse som inte kommer att få följa med till nya lägenheten. Eftersom jag ogärna slänger böcker har jag lagt upp allt i en lista som du hittar här och skapar därmed min högst personliga bokrea som slår kommersens med hästlängder - allt är nämligen gratis ;-)

Är det nån eller några av böckerna nu vill ha, lägg en kommentar här för att paxa den, eller skicka ett mail till info@thereseeriksson.se Smidigast är så klart om du kan hämta boken här i Lund, annars skickar jag den till dig, förutsatt att du betalar porto. Den här gången är det främst böcker i anatomi/fysiologi/omvårdnad och en del psykologi/psykiatri. Men eftersom de  alla har några år på nacken passar de nog bäst för den allmänt intresserade, snarare än som kurslitteratur. Dessutom finns lite poesi och lyrik, samt några titlar i det omåttligt populära ämnet personlig utveckling. Sannolikt blir det ytterligare rensning efter flytten så hittar du ingenting intressant nu så kanske det dyker upp något i mars!
Celia packar också, men hon är avsevärt mycket bättre på att packa upp än att packa ner, särskilt när det gäller leksaker... 
Uppdatering 11/2: En uppdaterad lista ligger här nu - kul att så många var intresserade!

/ Thérèse

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: